Say Something to blog z opowiadaniami o tematyce slash/shōnen-ai. Znajdują się tutaj opowiadania autorskie, fanfiction z Naruto, Harry'ego Pottera i inne treści. Gry do bloga: 1, 2, 3, 4.

8.3.15

D: Panika

Dla:
Ashta, Yuki Sakura

- Nie krzycz tylko, ale… chyba się zaklinował – prawie się poddał i postanowił powiedzieć o tym Uzumakiemu.

- Co? Draniu! Nie żartuj mi tu! 

- Co ja mam zrobić, żeby ci w końcu było dobrze – powiedział z uporem.

- Może go wyjąć?! Co? Takie trudne to chyba nie jest. Spróbuj go wypchnąć.

- Zrozum, jest bardzo ciasno…

- …A on jest duży – dokończył. 

Naruto chlipnął.

- Ej, tylko mi się tu nie rozklejaj. Też pragnę, aby stąd wyszedł.

- W takim razie, co ja mam zrobić, żeby odzyskać tego kotka?! – zawył.

- Sam się wepchał do tej rury w zlewie!

10 komentarzy:

  1. No dobra, przyznam szczerze, że kiedyś z tymi spodniami to mnie zaskoczyłaś, ale teraz..? Teraz to wiedziałam! Ale jednak coś, jakaś tam myśl mi zbereźna przez głowę przeszła.:D
    Biedny kotek! Ratuj go, szybko! <3
    Ogólnie bardzo fajnie i przyjemnie się czyta, taki jakby felieton :D Przemiłe wrażenie zrobił ten post i liczę na więcej takich! <3
    Dziękuję, oczywiście, serdecznie za dedykacje! <3
    To bardzo miłe :)
    Życzę Ci weny i czasu, byś mogła więcej pisać! <3
    Pozdrawiam:
    Ashta :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przypominają się wszystkie misje rangi D Naruto :)
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Super..uruchamiasz zboczoną część mojego umysłu♡ A, no i jak byś mogła mi powiedzieć to, kiedy będzie Jeden Krok Do Zaczęcia?? Powiem Ci szczerze, że zakochałam się w Otępiałych Zmysłach i czekam niecierpliwie na kontynuację.. pozderki i weny, weny jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.
      Cóż odpowiem ci szczerze... Jeden Krok do Zaczęcia jest zawieszone. Sama mam wielki sentyment i i uwielbiam to opowiadanie. Och, te Otępiałe Zmysły. Szkoda mi, ale na razie nie planuję pisania kontynuacji.

      Usuń
    2. No, nic..szkoda wielka..ale jako wierna czytelniczka z góry wiem, że każde Twoje opko jest świetne, i będę dalej uważnie śledzić Twoją twórczość. Masz naprawdę wielki talent, i pisz, pisz jak najwięcej! Kolejne pozdrowionka, i trzymaj się cieplutko ;)

      Usuń
    3. A i jeszcze jedno..Będę dawać komy z anonimka, bo zapomniałam hasła do konta (jestem strasznie roztrzepana), a nie chce mi się zakładać nowego (i leniwa). Będę się jednakże podpisywać, abyś wiedziała, że to ja :) Mela-chan♥

      Usuń
    4. Cieszę się, że mam kolejnego czytelnika, Melo-chan :D :)

      Usuń
  3. Witam,
    dawno nie miałam możliwości tutaj zajrzeć, i widzę, że mam sporo do nadrobienia, mam nadzieję, że uda mi się to w najbliższym czasie, ponieważ postanowiłam, że na spokojnie od początku będę czytać.... teksty są świetne, choć chwilowo sama musze to jakoś ogarnąć bo widzę działy, ale też widziałam teksty o Harrym gdzie je szukać?
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Blog aktualizowany jest bardzo często, co oznacza, że posty są systematycznie dodawane. Dziękuję za miłe słowa. Teksty o Harrym są na razie czyszczone i niektóre sprawdzane, więc przez jakiś czas na blogu ich nie zobaczysz. Ale nadal niektóre notki zostały:


      Wiersz 2

      Wiersz 1

      Czego Chce Harry

      Życzenie

      Pozdrawiam, Kaminaka-chan

      Usuń
  4. o hahaha od razu wiedziałam, że coś jest nie tak, ale tego się nie spodziewałam ;D

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy