Say Something to blog z opowiadaniami o tematyce slash/shōnen-ai. Znajdują się tutaj opowiadania autorskie, fanfiction z Naruto, Harry'ego Pottera i inne treści. Gry do bloga: 1, 2, 3, 4.

26.3.15

Gra 3 - Ekscytująca misja

Zasady są bardzo proste. TRZEBA KLIKNĄĆ I POCIĄGNĄĆ JEDEN Z OBRAZKÓW. A zobaczycie i jak odpowiecie na pytania... nie zapomnijcie się nimi podzielić z innymi!


1. Kto chciałby pójść z tobą na misję?



2. Kto by cię uratował?

 3. Kto cię zauroczy?

4. Kto wskoczyłby do twojego namiotu?

5. Kto pocałuje cię przy świetle księżyca?

7 komentarzy:

  1. No to gramy :D
    1. Kto chciałby pójść z tobą na misję?
    Hmm... O! Kakashi! <3 No to mam bezpieczny tyłek :D
    2. Kto by cię uratował?
    Akamaru... Nawet przyjemnie... :D
    3. Kto cię zauroczy?
    O.o Kankuro! <3 No nie dziwię się :D
    4. Kto wskoczyłby do twojego namiotu?
    Sasuke, ale po co, to ja nie wiem :D
    5. Kto pocałuje cię przy świetle księżyca?
    Naruto! :D O, Hinata będzie zazdrosna, dlatego sobie odpuszczę : D

    Chyba nie było, aż tak źle :D

    Pozdrawiam :)
    Ashta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Kakashi spóźniłby się na misję, a w tym czasie już by cię porwano. :)
      4. Sasuke ^^

      Mi, kiedy tworzyłam te grę jak zwykle wyskakiwał mi Kankuro i kochany Akamaru. :)

      Usuń
  2. 1. Hinata
    2. Hinata
    3. Temari
    4. Sasuke
    5. Naruto.

    Hahaha, co za chora schiza :D
    Dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz chociaż facetów, a ja mam Akamaru :D Dobre i to.

      Usuń
  3. 1. Idę sobie na misję z Kankurou
    2. a tu ratuje mnie Akamaru :)
    3.Zauroczy mnie Shikamaru (już dawno to zrobił :D)
    4. Gaara wskakuje do mojego namiotu o_O
    5. a na dodatek całuje mnie Naruto.

    Więcej takich misji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woo, widać, że przez całą misję będziesz wyjątkowo bezpieczna :)

      Usuń
  4. Witaj!
    Twoje zgłoszenie do Sowiego Przylądku zostało pozytywnie rozpatrzone.
    Pozdrawiam gorąco,
    Sparrow
    http://sowi-przyladek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy