Say Something to blog z opowiadaniami o tematyce slash/shōnen-ai. Znajdują się tutaj opowiadania autorskie, fanfiction z Naruto, Harry'ego Pottera i inne treści. Gry do bloga: 1, 2, 3, 4.

10.1.14

W: Obsesja

Uśmiechnij się
Trochę szerzej,
Niż zwykle.
Trochę inaczej,
Trochę dziwniej,
Trochę z uczuciem,
Trochę obsesyjnie.
By poznać głębokość
Tego świata.
Prawdziwą materię,
Zobaczyć kawałek realizmu,
Przymknij oczy, żeby
Rażące Cię
Białe światło
Zmieniło się w czerń.
Co widzisz?
Zatop swoje długie,
Blade palce
W przezroczystej wodzie
By dotknąć życia.
Innego życia.
Zaczarowałeś,
Zużyłeś,
Wykorzystałeś,
Zostawiłeś.
Czujesz?
Czujesz w sercu,
Co zrobiłeś?
Jak namieszałeś,
Bo ta obsesja
Jest nie do wytrzymania i
Chropowata powierzchnia,
Jak tafla lustra
Odbija dźwięk.
Kogo dźwięk?
Mam przeczucie,
Że wiesz!
Co to jest?
Ten zapach,
Kogoś innego
Jest jak cienkie ostrze
Wbijające się w skórę
Jeszcze chwila,
A strumień wody jest
Taki szkarłatny
I lepki.
Uśmiechnij się
Bardziej makabrycznie.
Otwórz oczy,
Które są moje,
Które były moje.
Poznaj rzeczywistość.
Te białe ściany,
Oślepiające błyski żarówek
Te pasy ściskające
Twoje ciało,
A szczególne płuca,
Nie możesz oddychać.
A potem odzyskujesz świadomość,
Tak brutalnie
Z pięknego
Snu o twojej osobie.
Tak mocno,
Tak skutecznie.
Twój umysł
Jest w strzępach,
I widzisz tylko
Te zielone oczy,
Te okrągłe okulary,
Twe brązowe włosy,
Które pachniały jaśminem.
Wszystko co mam jest twoje
I ja też.
Lecz ty tego nie chcesz.
Co bym dał
Za dotknięcie mnie,
Moich blond włosów.
Albo choć słowo.
Jedno.
Tłumaczące.
Staczam się.
Ty i Ja
Czujemy to,
Bezdenną przepaść,
Pustkę.
Uśmiechasz się smutno
Z moją obsesją,
Którą się stałeś
Tak dawno,
Tak długo.
Trudno mi zaczerpnąć powietrze.
Zamykam oczy.
Ciekawe, czy na zawsze?
Nie odpowiesz mi.
Magia.
Nigdy nie istniała.

3 komentarze:

  1. Perełka!
    Nie wiem, jak mam opisać swe uczucia, przy tym wierszu ;)
    Jest głeboki, wprawiający w stan zastanowienia. Zapiera dech w piersiach.
    Nie przepadam za wierszami (lekcje polskiego robią swoje), ale ten utwór jest cudowny.
    Czytanie go było samą przykemnością ;3

    Czy dobrze wywnioskowałam, że w utworze są postacie Harry'ego i Draco?

    Pozdrawiam,
    ~Cathy_Riddle ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie przepadam za wierszami :) Dlatego ten utwór nazywam "porozrzucanymi słowami". A co do postaci: zielone oczy, okulary i ciemne włosy to Harruś, a blondyn to raczej Draco :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Czytelnicy