Say Something to blog z opowiadaniami o tematyce slash/shōnen-ai. Znajdują się tutaj opowiadania autorskie, fanfiction z Naruto, Harry'ego Pottera i inne treści. Gry do bloga: 1, 2, 3, 4.

16.10.15

D: Pobudka

Trochę spóźnione, ale jest :)

Gaara się wybudził. Wyspał się za całe lata bez snu. Po półtorej roku w śpiączce wreszcie otworzył swoje zielone, duże oczy. Nie dawano mu szans. Jednak ponownie udowodnił, że reguły się jego nie trzymają. Pokazał, jak silnym mężczyzną i Kage się stał. Powrócił do żywych, aby ponownie przejąć opiekę nad Wioską Piasku. 
Spojrzałem na swojego młodszego brata. Wyglądał bardzo blado. Jego czerwone włosy i biel pościeli podkreślały to. 
- Witaj - powiedziałem i podszedłem, chcąc dotknąć jego policzka. Pragnąc udowodnić sobie, że to nie kolejny sen a rzeczywistość. Że to naprawdę się wydarzyło.
- Witaj - odpowiedział cichym zachrypniętym głosem. 
Uśmiechnąłem się i kazałem wyjść wszystkim z dużego pokoju. Złożyłem wyczekiwany pocałunek na malinowych ustach. Jego zielone oczy zabłyszczały i przymknęły się. Ułożył dłoń na ręce Kankuro. Chwilę potem spróbował się podnieść na tyle, żeby móc go objąć. Wtulił się w bezpieczne ramiona brata.
To była najprzyjemniejsza pobudka w całym jego życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelnicy