Say Something to blog z opowiadaniami o tematyce slash/shōnen-ai. Znajdują się tutaj opowiadania autorskie, fanfiction z Naruto, Harry'ego Pottera i inne treści. Gry do bloga: 1, 2, 3, 4.

10.7.14

W: Moje serce potrzebuje pomocy

Słyszę je rano,
Słyszę wieczorem,
Słyszę w samotności,
Słyszę na słońcu,
Słyszę je we śnie.
Ciebie i
Twe głosy
Nie dają mi spokoju
W domu,
W pokoju,
W szkolnej ławce,
W wolnym miejscu obok mnie.
Przez cały dzień,
Przez cały czas.
Po co z nim walczyłeś
Skoro wiedziałeś,
Że nie przeżyjesz.
Że twój żywot,
Tak jak mój
Się skończy.
Nie mam co robić.
Łóżko jest wolne.
W Gryffindorze ponuro
i smuto.
Nie mam serca ze stali...
A ono krzyczy,
wręcz błaga o pomoc.
Co się okaże - nie wiem.
Nie zamierzam nic robić,
bo co mi pozostaje.
Zamknąć się
I pozwolić łzom popłynąć.
Znaleźć wreszcie ujście cierpienia.
Może ktoś mi pomoże.
Głosy w mojej głowie odeszły.
Ktoś jednak podszedł do mnie.
Mój i Jego wróg.
Prawie największy,
Bo zaraz po Sam-Wiesz-Kim.
Ten arystokrata najzwyczajniej
Chwyta mnie z rękę i ciągnie.
Oddaję się Mu.
Jesteśmy na jednej z wierz.
Dokładniej, na balkonie.
Nadal kurczowo ściska moją dłoń,
Jakby bał się,
Że ucieknę,
A ja nie mam siły.
Patrzymy i wskazuje coś palcem.
Zachodzące słońce,
poddające się księżycowi.
Aż w końcu,
Po skończonej bitwie
I przegranej wojnie ulegam.
Ale może być inaczej.
Teraz jest piękniej.
Świecące gwiazdy i ich konstelacje.
Mrok, ciemność.
Są przez nie takie... ciepłe.
Chłodne powietrze,
Ale jest mi gorąco.
Ten widok jest cudowny,
Nieskazitelny i nowy.
To są chwile nocy.
Dopiero wtedy zrozumiałem,
Że koniec czegoś
Jest początkiem czegoś nowego
I nadzieją na lepsze życie.

2 komentarze:

  1. Cudowne :3
    Czyżby rozpacz po śmierci HP? Tylko kto jest tą drugą osobą? Na myśl nasuwa mi się Ginny, ale to przecież blog slash/yaoi... a może to Ronald??? ;/
    Oby nie... :D
    Natomiast tym arystokratą jest zapewne Draco? :3
    Utwór dość przejmujący. Ta rozpacz i uczucie apatii, które po niej następuje, uczucie beznadziejności i pustki... cudo!

    Ale ja ci słodzę XD
    Ale co innego mam zrobić, skoro szczerze podobają mi się te utwory??? ;)

    Pozdrawiam,
    ~Cathy_Riddle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś. :) W domyśle, to właśnie ta para miała być, ale jak widzisz, czytelnik może sobie dużo wyobrazić... (np. że głównym bohaterem jest Wielka Kałamarnica, która przeniosła się do Gryffidoru i podgląda Ślizgonów :)).
      Dziękuję za komentarz :)
      PS: Lubię, jak ktoś mi słodzi ♥

      Usuń

Czytelnicy