Say Something to blog z opowiadaniami o tematyce slash/shōnen-ai. Znajdują się tutaj opowiadania autorskie, fanfiction z Naruto, Harry'ego Pottera i inne treści. Gry do bloga: 1, 2, 3, 4.

13.11.14

D: Płomienie

Dziękuję za komentarze!
Dla: Ashta Ishida
Napisałam to po tym, jak przeczytałam: Nauczyć się żyć na nowo. Fanfik nie obejmuje obecnych wydarzeń w anime i mandze. Sasuke Uchiha atakował grupę Zjednoczonych Sił Shinobi.

Sasuke spokojnie czekał w celi na wykonanie kary, która miała nastąpić lada chwila. Od początku wiedział, że będzie musiał odpowiedzieć za haniebne czyny, jakich dokonał. Sam chciał sprawiedliwości. Liczył, że odpowiednia kara za swoje grzechy oczyści jego sumienie.

Hokage skazał go na śmierć w torturach. Jako jedyny żywy zbrodniarz Wielkiej Wojny Zjednoczonych Sił Shinobi ma zapłacić za wszystkie szkody.

Drzwi celi otworzyły się, a Naruto Uzumaki wszedł do środka. Rzucił się na związanego Sasuke i przytulił go, mimo tego, co zrobił na wojnie. Uchiha chciał oddać uścisk, ale przez krępujące go więzy nie mógł. 

Naruto wyprowadził go na dach siedziby Hokage. Tłumy ludzi zbierały się uliczce, aby zobaczyć śmierć ostatniego zdrajcy, tak jakby w chwili skazania Sasuke, wojna ostatecznie się ukończyła. 

Stanął na środku pola. Hokage wydał rozkaz, ninja ustawili się i złożyli pieczęcie.

Po policzku Sasuke spłynęła łza, a jego ciało porwał ogień. I wiedział, że tak musi być. Cierpiąc, upadł na ziemię.

13 komentarzy:

  1. ;-( O rany! Straszny początek, ale przyznaję, że piszesz niesamowicie! :D
    Pochwalam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Bardzo miło mi po paru minutach od publikacji zobaczyć komentarz.

      Usuń
  2. Ej no! No co tak krotko ;(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No krótko, ale za tydzień coś nowego! Więc długo nie będziesz czekała, na kolejną notkę ;).

      Usuń
    2. No ja mam nadzieję, że nie będę długo czekać!

      Usuń
  3. Dobra wiec tak jak mowilam poprawiam sie. Owszem podoba sie i owszem osiagnelo to swoj klimat ;). Jednak jestem strasznie slaba w puszczaniu komentow i pochwal ale... dobra robota! Lepiej co nie??? ;)

    Ps. Pozbyjcie sie prosze tej weryfikacji obrazkowej bo sprawia mi duze problemy na telefonie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za jakikolwiek komentarz. A weryfikacja... No niestety ja ją wyłączam, a ona się włącza. Mam wrażenie, że to spisek Ayumi.

      Usuń
    2. Hahaha. Ale już jej nie ma, więc jest lepiej :)

      Usuń
  4. Och, nienawidzę Cię! :C No wszystkich nienawidzę, naprawdę! :D
    Jak możesz?! No jak?! Ja muszę się uczyć, a tutaj taka Kaminaka dodaje drabble. No nie, no!
    Agh! Ja nie mam czasu! :C Ale dlaczego, no? No nie wierzę, no....
    [Wyżala się przez 15 minut, potem idzie czytać..]
    No... Nienawidzę Cię. Naprawdę, jesteś okropna. Nie dość, że piszesz tak pięknie, tak smutno, to jeszcze uśmiercasz Sasuke?! No nie. Naprawdę, sadystko! <3
    Ach, żartuję! <3 Piękne. Jestem w szoku, znowu. To wspaniała twórczość.
    Sasuke i Naruto.. Tak piękne. Rozumiem, że za cel obrałaś sobie doprowadzania mnie do szaleństwa - dobrze Ci idzie!
    Jest to wspaniałe, wzruszające i zarazem subtelne. Wspaniałe, jednym słowem!


    I.. Wut? Tak myślę, czy to po moim shocie? O.o Nie, raczej nie :D Ale ogólnie, bardzo ładna historia! Dziękuję za dedykację! <3
    Życzę weny, na tak wspaniałe historie i czasu, abyś mogła je tworzyć.
    Pozdrawiam serdecznie:
    Ashta :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, po twoim shocie. Miałam taki humorek i wena nie chciała mnie opuścić. Dziękuję. I już mam właściwie napisaną drugą część Tak po prostu - Zanim coś zrobisz, przemyśl to trzydzieści razy. I wesołe drabble.

      Dziękuję za miłe słowa i czekam na twoją notkę.

      Usuń
    2. ŻE CO?! MASZ I NIE PUBLIKUJESZ?!
      O nie, ta zniewaga krwi wymaga!
      Więc szybko wstawiaj następne! :D
      Ashta :3

      Usuń
    3. Właściwie i prawie napisane + sprawdzenie. Więc za tydzień kolejne drabble, a za dwa tygodnie Zanim coś zrobisz, przemyśl to trzydzieści razy. Oj, i tak wszystko to szybko dodam ;).

      Usuń
  5. Jaaa skąd te pomysły?! Mi by nawet do głowy coś takiego nie przyszło ;( Trzeba przyznać, że te oneshot'y są naprawdę wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy