Say Something to blog z opowiadaniami o tematyce slash/shōnen-ai. Znajdują się tutaj opowiadania autorskie, fanfiction z Naruto, Harry'ego Pottera i inne treści. Gry do bloga: 1, 2, 3, 4.

4.9.14

D: Bo każdy jest już po


- Naruto, nie rób z siebie takiego pośmiewiska.
- Ale ja nic nie robię.
- Boisz się?
- Może... Trochę... Odrobinę... Nie podobają mi się czyjeś łapy na moim tyłku.
- Wiesz, że już tylko ty zostałeś? - Sasuke zastanowił się. - Już cała klasa ma to za sobą.
- Wcale nie... 
- Rany, Naruto, jesteś już prawie dorosły, a zachowujesz się jak dziecko!
- Bo to boli.
- Tak, ale przez chwilę. Małe ukłucie bólu i już - uspokajał go Sasuke.
- Tylko tak mówisz, bo chcesz mnie namówić.
- Tak, to prawda! Nie histeryzuj, to tylko obowiązkowe szczepienie.

6 komentarzy:

  1. Haha <3 Ale świetne~! :D Dusza zboczuszka Ashty aktywowana! :D Hah :*
    Naprawdę, mam bekę :D Świetne! :D
    Nie mam teraz kompa, więc nie będę mogła zarówno pisać, jak i komentować,. :c
    Życzę weny i czasu! :*
    Pozdrawiam:
    Ashta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za komentarze :) Wyczekuję na twoją notkę z niecierpliwością. Już nie mogę się doczekać. Mimo wszystko mam nadzieję, że nie będę musiała długo na nią czekać :).

      Usuń
  2. Od razu pomyślałam, że to szczepienie ;D świetne masz pomysły na zaskoczenie czytelników i cóż...uświadomienie ich, jak nieczyste myśli mają ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. :D Uwielbiam drabble, zawsze poprawiają humor, szczególnie po męczącym dniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, jest jeszcze w wiele innych drabbli. Więcej tu i tu.

      Usuń

Czytelnicy